Політика доставки

KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

 

1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.

2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:

2.1. czas kompletowania Produktów wynosi do 21 dni roboczych od momentu dostarczenia

przez Klienta wszelkich niezbędnych informacji, o wymagalności których powiadomi go Sprzedawca, a także od momentu:

a) zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na

rachunku Sprzedawcy

b) albo pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności

c) lub przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę oraz dokonania przedpłaty

przez Klienta w przypadku wyboru zapłaty za pobraniem.

 

2.2. dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie

przez niego deklarowanym tj. do 7 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa

następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

3. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej, InPost, DPD, DHL, paczkomatów lub firmy kurierskiej.

4. Zakupione w Sklepie Produkty Klient może odebrać również osobiście pod adresem: ul. Kwidzyńska 19, 81-306 Gdynia – w dni robocze, w godzinach od 09:00 do 18:00 i po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym.

5. Po otrzymaniu od kupującego wszystkich niezbędnych informacji o zamówieniu, adresie dostawy a także zdjęć podłogi samochodu, jest także płatna możliwość przyśpieszenia wysyłki zamówienia:

  5.1. Standard - od 4 do 6 tygodni

  5.2. Ekspres - do 14 dni roboczych

  5.3. Premium - do 7 dni roboczych

SPOSOBY PŁATNOŚCI

1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

1.1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,

 

1.2. płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności (Stripe, BLIK, Przelewy24) lub

kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu,

1.3. płatność przy odbiorze u dostawcy tj. za tzw. pobraniem.

2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy

numer: 78 2490 0005 0000 4530 1376 8507 (Bank Alior Bank S.A.) EVAMATS SPÓŁKA Z

OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Kwidzyńska 19, 81-306 Gdynia, NIP: 5862378667. W

tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia, email, markę i model samochodu.

3. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje

zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia

dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich

oraz zagranicznych banków.

4. W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych

adresowych oraz dokonaniu przez klienta przedpłaty zaliczki. Klient jest zobowiązany do zapłaty

za Zamówienie i odebranie Produktu od dostawcy.

5. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty Ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 5 dni

roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

6. W przypadku wyboru płatności opisanych w pkt 1.1 oraz 1.2 niniejszego paragrafu, Produkt

zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.